Nota Prawna oraz Warunki Korzystania

Niniejsza strona internetowa jest własnością Promos Cupones Digitales S.L. (zwanej dalej "PROMOS"), spółki z C.I.F. B88466040 z siedzibą przy Paseo de Castellana 179 Planta 1 Oficina C1, 28046 Madryt, wpisanej do Rejestru Handlowego w Madrycie, Tom 39590, Folio 8, Arkusz M-702711.

Prosimy o uważne zapoznanie się z warunkami korzystania w celu uzyskania dostępu do usług oferowanych przez PROMOS.

Rejestrując się w aplikacji Promos, potwierdzasz, że przeczytałeś i zgadzasz się z niniejszymi Warunkami Korzystania, a w konsekwencji nawiązujesz stosunek prawny z PROMOS zgodnie z nimi, zgadzając się również z procesami i politykami związanymi z aktualizacjami i zmianami w tym dokumencie opisanymi w Sekcji 15 tego dokumentu '15. ZMIANY I MODYFIKACJE WARUNKÓW'.

1. WPROWADZENIE

Poprzez korzystanie z platformy (zwanej dalej "Aplikacją" lub "Stroną Internetową"), którą PROMOS udostępnia kupującym lub zainteresowanym (zwanych dalej Użytkownikami), PROMOS będzie działać jako pośrednik między Użytkownikami a producentami, markami i dystrybutorami (zwanymi dalej "Partnerami"), którzy sprzedają swoje produkty w placówkach, supermarketach lub sklepach spożywczych będących w zakresie działalności PROMOS.

PROMOS nie będzie wymagać od Ciebie żadnej płatności za żadne ze swoich świadczeń. W tym sensie rejestracja w PROMOS jest całkowicie dobrowolna i nie stanowi po Twojej stronie obowiązku korzystania z PROMOS lub oferowanych usług.

PROMOS dołoży wszelkich starań, aby system Cashback opisany w poniższych punktach działał prawidłowo, ale nie może zagwarantować i nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne Cashbacki, które nie zostaną naliczone lub za opóźnienia w płatnościach lub nieuiszczone płatności ze strony firm stowarzyszonych lub Partnerów.

2. PRZEDMIOT

Niniejsze Warunki regulują korzystanie z usług, które poprzez Aplikację i/lub Stronę Internetową PROMOS udostępnia Użytkownikom i które umożliwiają uzyskanie zachęt ekonomicznych (zwanych dalej "Cashback") za zakup produktów promocyjnych i poprzez realizację kuponów (zwanych dalej "Usługą") publikowanych w Aplikacji i/lub Stronie Internetowej.

3. OPIS USŁUGI I TREŚCI

3.1 Usługa.

PROMOS poprzez swoją Aplikację i/lub Stronę Internetową umożliwia Użytkownikom uzyskiwanie Cashbacków (salda pieniężnego na korzyść Użytkownika) za zakup produktów objętych promocją, poprzez realizację Kuponów rabatowych wydanych przez Partnerów lub przez PROMOS, jak wyjaśniono bardziej szczegółowo w niniejszych Warunkach.

W ten sposób Użytkownik, który nabywa produkty posiadające Kupony i przestrzega wytycznych opisanych przez PROMOS w niniejszych Warunkach (m.in. weryfikację paragonu zakupu), otrzyma nagrodę, Cashback. W przypadku nieuczciwego korzystania i/lub naruszenia przez użytkownika Warunków, w tym między innymi KODEKSU POSTĘPOWANIA I DOBRYCH PRAKTYK, zastrzegamy sobie prawo do zastosowania któregokolwiek z poniższych działań lub wszystkich z nich:

  • Wstrzymanie przyznawania dodatkowego Cashbacku.
  • Usunięcie i/lub anulowanie wszelkiego zgromadzonego Cashbacku.
  • Zablokowanie konta użytkownika.
  • Zablokowanie wszelkich innych kont z tego samego urządzenia i/lub gospodarstwa domowego.

3.2 Treść.

PROMOS poprzez swoją Aplikację i/lub Stronę Internetową zapewnia Użytkownikowi dostęp do różnych treści (promocje, Kupony, sklepy i inne informacje) związanych z Usługą (zwanych dalej Treściami). PROMOS nie gwarantuje, że Treści udostępniane zarówno w Aplikacji, jak i na Stronie Internetowej są prawidłowe, kompletne lub aktualne. Produkty, sklepy oraz ich promocje lub Kupony wyświetlane w aplikacji PROMOS i karty produktów, sklepów, promocji lub Kuponów obecne w Aplikacji i/lub Stronie Internetowej są odpowiedzialnością Partnerów, bez możliwości pociągnięcia PROMOS do odpowiedzialności za nie lub ich treść czy aktualizację, ponieważ są one w kompetencji i odpowiedzialności Partnerów.

3.3 Użytkownik.

Dostęp do Aplikacji i/lub Strony Internetowej będzie ograniczony do osób powyżej osiemnastu (18) lat mieszkających w Polsce. Na potrzeby niniejszych Warunków Użytkownikiem będzie uważana osoba, która korzysta z urządzenia lub komputera i wykonuje wiele operacji w różnych celach związanych z Aplikacją będącą własnością PROMOS. Jeśli użytkownik nie jest pełnoletni lub nie posiada wymaganych prawnie uprawnień i zdolności do dostępu i korzystania z danych, informacji i usług, musi powstrzymać się od ich używania i powinien je opuścić i nie uzyskiwać dostępu do ich funkcjonalności. Jeśli nastąpi przypadkowy dostęp do usług lub Treści PROMOS przez osoby niepełnoletnie, jest to wyłączna odpowiedzialność ich rodziców, przedstawicieli prawnych lub osób pełnoletnich, które mają te osoby niepełnoletnie pod swoją opieką. Użytkownik uznaje i akceptuje, że dostęp i korzystanie z Aplikacji i/lub Strony Internetowej odbywa się w sposób swobodny i świadomy, na jego wyłączną odpowiedzialność.

3.4 Cashback.

Cashback to świadczenie wzajemne otrzymywane za realizację kuponów rabatowych na produkty promocyjne, które będzie gromadzone w formie salda w wirtualnym portfelu Użytkownika i które po osiągnięciu minimalnego salda dziesięciu (10) euro umożliwia jego wymianę na prawdziwe pieniądze.

4. OBOWIĄZKI UŻYTKOWNIKA

4.1 Dostęp.

Użytkownik będzie zawsze osobą fizyczną powyżej osiemnastu (18) lat, która będzie działać w każdym czasie jako osoba prywatna, bez możliwości wykorzystywania platformy PROMOS jako działalności zawodowej lub do wykonywania działalności zawodowej. Rejestracja na platformie jest zabroniona dla osób niepełnoletnich, osób prawnych lub wszelkiego rodzaju ugrupowań lub form społecznych i/lub spółek.

4.2 Korzystanie.

Użytkownik ponosi odpowiedzialność w związku ze swoim dostępem do Aplikacji i/lub Strony Internetowej oraz w związku z prawidłowym korzystaniem z niej, zgodnie z niniejszymi Warunkami. PROMOS nie będzie w żadnym wypadku odpowiedzialne za złe lub nieprawidłowe użycie, które Użytkownik może zrobić z Aplikacji i/lub Strony Internetowej, ani za szkody i/lub straty, które mogą wynikać z takiego użytkowania.

4.3 Rejestracja.

Aby móc korzystać z usługi wymiany Cashbacku i innych Usług oferowanych przez PROMOS, zainteresowana osoba musi zarejestrować się jako Użytkownik Aplikacji i/lub Strony Internetowej. Osoba wnioskująca o rejestrację w PROMOS otrzyma jako nazwę użytkownika swój adres e-mail, a sama osoba wybierze swoje hasło dostępu do Aplikacji i Strony Internetowej PROMOS. Za pomocą swojego Użytkownika, czyli adresu e-mail i hasła, zainteresowany będzie mógł zarządzać swoim Kontem i wirtualnym portfelem. Każdy adres e-mail podany podczas rejestracji może być powiązany tylko z jednym kontem PROMOS. Dane wprowadzone przez Użytkownika w Formularzu Rejestracyjnym muszą być dokładne, aktualne i prawdziwe w każdym czasie. Użytkownik będzie odpowiedzialny za zapewnienie, że dane te pozostają aktualne i prawidłowe. W przypadku gdy PROMOS zażąda aktualizacji danych, konieczne jest dostarczenie wymaganych informacji w wyznaczonym terminie. W przeciwnym razie PROMOS zastrzega sobie prawo do podjęcia działań, które mogą wpłynąć na możliwość wykonywania Cashbacków przez użytkownika. Rejestracja w PROMOS może być również dokonana za pośrednictwem adresu e-mail, Facebooka, Google i Apple. Tworzenie, zarządzanie lub korzystanie z wielu kont przez tę samą osobę jest zabronione. Będzie to, w stosownym przypadku, przedmiotem kary polegającej na anulowaniu kont należących do tej samej osoby, a także usunięciu Salda zgromadzonego na tych kontach użytkowników.

4.4 Hasło.

Użytkownik musi wybrać, przed rejestracją, klucz dostępu lub hasło do platformy. Użytkownik musi wprowadzić swój adres e-mail i wybrane hasło, aby uzyskać dostęp do Aplikacji i/lub Strony Internetowej jako zarejestrowany użytkownik. Hasła są do wyłącznego użytku zarejestrowanego użytkownika, dlatego zobowiązuje się on do ich indywidualnego i lojalnego używania oraz do nieudostępniania ich osobom trzecim. W przypadku, gdy użytkownik chce zmienić swoje hasła dostępu, może to zrobić w obszarze użytkownika ("Mój Profil") Aplikacji i/lub Strony Internetowej. Użytkownik będzie jedynym odpowiedzialnym za prawidłowe korzystanie ze swoich haseł dostępu w systemie. Użytkownik będzie odpowiadać za szkody wynikające z niewłaściwego użycia jego danych dostępu przez osoby trzecie.

4.5 Konto bankowe.

Zostanie zaakceptowane tylko jedno polskie konto bankowe na Użytkownika. Korzystanie z tego samego konta bankowego przez więcej niż jednego Użytkownika będzie rozumiane jako biznesowe wykorzystanie PROMOS, co będzie uznane za nieuczciwe korzystanie z niego, a PROMOS zastrzega sobie prawo do niewysyłania płatności, które ci użytkownicy mają oczekujące i podjęcia odpowiednich kroków prawnych. Tak więc dozwolony jest, dla każdego Użytkownika, tylko jeden adres e-mail i jedno konto bankowe z nim powiązane. W każdym przypadku PROMOS będzie miało prawo anulować lub wstrzymać jakikolwiek Cashback oczekujący tego Użytkownika, co do którego istnieją podejrzenia, że działa w sposób nielojalny, nieuczciwy, szkodliwy dla jakiejkolwiek osoby trzeciej lub nielegalny, do momentu ustania tej okoliczności. Ponadto w przypadku istnienia tego rodzaju podejrzeń PROMOS również zastrzega sobie prawo do wyrejestrowania takiego Użytkownika z usługi na warunkach przewidzianych w części KODEKS POSTĘPOWANIA I DOBRE PRAKTYKI.

5. FUNKCJONOWANIE PLATFORMY

5.1 Funkcjonowanie.

PROMOS oferuje swoim zarejestrowanym użytkownikom usługę informacyjną o promocjach produktów dostępnych dla Użytkownika w supermarketach i innych placówkach handlowych. Dodatkowo PROMOS poprzez swoją Aplikację i/lub Stronę Internetową umożliwia Użytkownikom uzyskiwanie Cashbacków za zakup produktów, które mają dołączony Kupon rabatowy wydany przez Partnerów lub przez PROMOS. Jednakże:

  • Każdy kupon Cashback może mieć różne warunki nagrody, realizacji, czasu trwania i sklepów, w których kupon jest dostępny, między innymi. Te warunki będą szczegółowo opisane w aplikacji Promos.
  • Dla każdego indywidualnego użytkownika lub grupy użytkowników PROMOS, PROMOS zastrzega sobie prawo do modyfikacji któregokolwiek z tych warunków w dowolnym czasie i według własnego uznania, w tym między innymi kwot nagrody, umorzenia, czasu trwania kuponu, sklepów, w których kupon jest dostępny, a także innych warunków.
  • Dla każdego indywidualnego użytkownika lub grupy użytkowników PROMOS, PROMOS zastrzega sobie prawo, według własnego uznania, do okresowego przeglądu aktywności użytkownika i modyfikacji warunków dowolnego kuponu cashback, w tym między innymi kwot nagrody, umorzenia, czasu trwania kuponu, sklepów, w których kupon jest dostępny, a także innych warunków, na podstawie wyników takiego przeglądu.

W celu umożliwienia Użytkownikowi uzyskiwania Cashbacków za nabyte Kupony, Aplikacja i/lub Strona Internetowa umożliwia Użytkownikowi dostarczenie dowodu dokonania zakupu w placówce lub supermarkecie stowarzyszonym z naszym programem. Taki dowód zostanie złożony poprzez zrobienie zdjęcia (w formacie zdjęcia i/lub wideo) uproszczonej faktury (zwanej dalej paragonem zakupu lub paragonem) zakupu zawierającego nabycie produktu (-ów) określonego w warunkach ważnego i aktywnego Kuponu (-ów) wybranego przez użytkownika. Uproszczona faktura musi pochodzić z sieci supermarketów lub placówki należącej do sieci PROMOS. Ponadto PROMOS nie przyjmuje faktur ani dowodów dostawy zakupów online, z placówek niestowarzyszonych z programem PROMOS lub z placówek cash & carry.

5.2 Weryfikacja paragonu.

Użytkownik ma piętnaście (15) dni kalendarzowych od daty wydania paragonu zakupu na wysłanie go przez Aplikację i/lub Stronę Internetową PROMOS, aby uzyskać odpowiedni Cashback. Po wysłaniu przez Użytkownika paragonu zakupu przez Aplikację i/lub Stronę Internetową, PROMOS sprawdzi, czy zakup został faktycznie dokonany w czasie i w sposób określony na paragonie i wymagany w każdym Kuponie. Po takiej weryfikacji PROMOS zaakceptuje paragony zawsze, gdy został przestrzegany KODEKS POSTĘPOWANIA I DOBRE PRAKTYKI. Celem Promos jest weryfikacja i zatwierdzenie paragonów wysłanych przez Użytkowników w terminie nieprzekraczającym 48 godzin od wysłania paragonu przez Aplikację. Jednak ten termin nie może być zagwarantowany.

Po weryfikacji i zatwierdzeniu wysłanego paragonu zakupu Użytkownik otrzyma pozytywne potwierdzenie Cashbacku. Taki Cashback będzie gromadzony przez Użytkownika w formie salda na jego koncie Użytkownika (wirtualny portfel) w Aplikacji i/lub Stronie internetowej PROMOS (zwanym dalej "Saldem"). Użytkownik będzie mógł sprawdzić swoje Saldo w każdym czasie w obszarze "Saldo", uzyskując dostęp do swojego wirtualnego portfela.

5.3 Paragony zakupu.

Zdjęcia (w formacie obrazu i/lub wideo) uproszczonej faktury (paragonu) zrobione za pomocą Aplikacji i/lub Strony Internetowej nie mogą być manipulowane i muszą składać się z ważnego paragonu zakupu, za który Użytkownik osobiście zapłacił. Tak więc zdjęcie przesłane przez aplikację musi zawierać kompletny paragon, który musi być czytelny, to znaczy musi umożliwiać pełne odczytanie wszystkich danych zawartych na Paragonie. W razie potrzeby Aplikacja i/lub Strona Internetowa umożliwia użytkownikowi wykonanie kilku zdjęć paragonu, tak aby przekazać wszystkie jego informacje.

W celu ułatwienia kontroli antyfraudowej przez PROMOS obowiązkiem Użytkownika jest staranne przechowywanie i ochrona oryginalnych paragonów zakupu, które są wysyłane przez Aplikację i/lub Stronę Internetową, aby odpowiedzieć na wszelkie żądania przedstawienia oryginałów, które taka kontrola do niego kieruje. W przypadku wymogu wysłania tych oryginalnych paragonów pocztą, koszty wysyłki tych paragonów poniesie Użytkownik. Obowiązek przechowywania i ochrony paragonów wygaśnie po tym, jak Użytkownik skorzysta z odpowiedniego Cashbacku wygenerowanego przez wysłanie paragonów zakupu. W przypadku, gdy PROMOS zażąda wysłania tych oryginalnych paragonów, a Użytkownik ich nie wyśle, PROMOS zastrzega sobie prawo do niewymieniania tych Cashbacków, których kwota nie została odpowiednio uzasadniona oryginalnymi paragonami.

Odsyłamy do punktu 9.2 dotyczącego KODEKSU POSTĘPOWANIA I DOBRYCH PRAKTYK w zakresie zasad walidacji paragonu.

5.4 Saldo na koncie Użytkownika.

Nie ustala się żadnego limitu gromadzenia Salda na koncie Użytkownika. Gdy Saldo konta osiągnie dziesięć (10) euro, Użytkownik będzie mógł je wymienić. Będzie odpowiedzialnością Użytkownika wystąpienie o wymianę Salda, gdy osiągnie się dziesięć (10) euro. Procedura wymiany Salda musi być zawsze wykonywana w wielokrotnościach dziesięciu (10), za pomocą jednego żądania za każdym razem. Procedura wymiany rozpoczyna się od żądania Użytkownika. PROMOS, w momencie otrzymania takiego żądania, zweryfikuje, czy spełnione są warunki wymagane do wymiany i przystąpi do wpłaty tego Salda przelewem bankowym.

Saldo zgromadzone na koncie Użytkownika PROMOS nie ma wartości, ani pieniężnej, ani jakiejkolwiek innej natury, przed osiągnięciem minimalnej kwoty wymiany (10 euro). Nabędzie wartość tylko wtedy, gdy osiągnie się dziesięć (10) euro i Użytkownik zażąda wymiany zgodnie z powyższymi specyfikacjami i zawsze pod warunkiem, że KODEKS POSTĘPOWANIA I DOBRE PRAKTYKI zostały przestrzegane we wszystkich paragonach i promocjach użytych do zgromadzenia tego salda. W żadnym wypadku użytkownicy nie będą mieli żadnych praw do Salda związanego z ich kontem PROMOS, jeśli nie osiągnie ono minimum niezbędnego do wymiany (10 euro).

5.5 Reklamacja Cashbacku.

Użytkownik ma prawo zgłosić reklamację w przypadku, gdy nie zostanie dokonana wpłata Cashbacku do jego wirtualnego portfela po zakupie produktu z Kuponem, wysłaniu paragonu przez Aplikację i/lub Stronę Internetową, dysponując na to piętnaście (15) dni kalendarzowych od zakupu promowanego produktu (w dniu zakupu Kupon musi być aktywny) i przejściu procesu walidacji. Taka reklamacja może być złożona poprzez wysłanie e-maila na adres info@promosapp.pl. W reklamacji należy podać adres e-mail użytkownika oraz krótkie wyjaśnienie reklamacji.

PROMOS, w sposób staranny, zobowiązuje się do przekazania reklamacji odpowiedniemu Partnerowi, który oferował produkt z promocją, aby ten wziął za nią odpowiedzialność. Promos zastrzega sobie prawo, według własnego uznania:

  • Do oceny każdego przypadku reklamacji indywidualnie i, na podstawie dostarczonych dowodów, decydowania, czy przyznać żądany Cashback użytkownikowi, czy nie.
  • Do ustanowienia limitu reklamacji na indywidualnego użytkownika i/lub grupę użytkowników wysłanych na info@promosapp.pl poza standardową funkcjonalnością aplikacji Promos.

6. WYDANIE SALDA

6.1 Prawo do uzyskania Salda.

Użytkownik, w stosownych przypadkach, będzie miał prawo do otrzymania Cashbacku, który pojawia się na jego Saldzie jako kwoty oczekujące na rozliczenie. W ten sposób prawo do uzyskania powstaje, gdy Użytkownik spełni inne warunki, do których odnoszą się niniejsze Warunki. Użytkownik będzie mógł uzyskać Cashback naliczony na terytorium Polski (tj. za produkty zakupione na terytorium Polski), jeśli spełnione są następujące warunki:

  • Że wszystkie Cashbacki zgromadzone w formie Salda spełniają wszystkie kryteria KODEKSU POSTĘPOWANIA I DOBRYCH PRAKTYK.
  • Że w przypadku, gdy PROMOS zażąda wysłania oryginalnych paragonów zakupu, Użytkownik je wyśle.
  • Użytkownicy będą mogli zażądać wydania Cashbacku, jeśli wcześniej PROMOS otrzymało płatność za to od odpowiedniego Partnera.

PROMOS zastrzega sobie prawo do ustalania miesięcznych limitów dla żądania wydania Salda, a także minimalnych kwot do ich przeprowadzenia. Podobnie PROMOS zastrzega sobie prawo do wstrzymania jakiejkolwiek kwoty Salda w przypadku, gdy Użytkownik nie spełnia któregokolwiek punktu KODEKSU POSTĘPOWANIA I DOBRYCH PRAKTYK.

6.2 Skutki dokonania wydania Salda.

Użytkownik będzie mógł zażądać wydania Salda, w tym celu będzie musiał kliknąć określony przycisk przeznaczony do żądania płatności naliczonych kwot za pośrednictwem samej Aplikacji.

Po otrzymaniu żądania płatności celem PROMOS będzie przelanie środków na konto bankowe wskazane przez Użytkownika w ciągu piętnastu (15) dni kalendarzowych od otrzymania żądania; zawsze pod warunkiem, że nie istnieje żadna okoliczność niepodlegająca PROMOS, która uniemożliwia płatność w przewidzianym terminie.

Wydanie Cashbacku będzie dokonywane przelewem bankowym w euro na konto wskazane przez Użytkownika. Przelew bankowy może być dokonany tylko na konto, którego właścicielem jest sam Użytkownik. W przeciwnym razie płatności mogą zostać odrzucone.

6.3 Prowizje od wydania Salda.

Dzięki umowie ze swoją instytucją finansową PROMOS nie pobiera prowizji za przelew środków. Ta okoliczność może się zmienić, w zależności od warunków bankowych danego momentu. W przypadku zmiany tego warunku poinformujemy Państwa o tym.

7. UTRZYMANIE I ANULOWANIE KONTA UŻYTKOWNIKA

7.1 Koszt utrzymania.

Jeśli w dowolnym momencie konto Użytkownika pozostanie nieaktywne przez ponad sześć (6) miesięcy, PROMOS może zastosować opłatę do Salda zgromadzonego w wirtualnym portfelu Użytkownika z tytułu kosztu utrzymania za nieaktywne konto. PROMOS nie ma dostępu do konta bankowego użytkownika i ten koszt utrzymania jest stosowany tylko do Salda zgromadzonego w wirtualnym portfelu Użytkownika. Taki koszt utrzymania wyniesie dwa (2) euro miesięcznie, które będą pobierane z Salda zgromadzonego w wirtualnym portfelu Użytkownika, jeśli takie istnieje, do maksymalnej kwoty całkowitego Salda zgromadzonego w wirtualnym portfelu. Konto Użytkownika może zostać uznane za nieaktywne, jeśli w okresie 6 miesięcy Użytkownik nie zrealizuje żadnego Kuponu. Ta opłata z tytułu nieaktywności konta użytkownika zostanie zastosowana 1. dnia miesiąca następującego po upływie sześciu (6) miesięcy nieaktywności. W momencie, gdy Użytkownik zrealizuje jakikolwiek Kupon w PROMOS, niezależnie od jego wyniku, przestaniemy stosować tę opłatę, a konto będzie ponownie aktywne do momentu, gdy ponownie wejdzie w nieaktywność, moment, w którym będziemy mogli ponownie zastosować tę opłatę. Przed zastosowaniem opłaty za nieaktywność PROMOS powiadomi użytkownika, wysyłając e-mail na adres e-mail podany przez Użytkownika podczas rejestracji, informując, że jego konto wkrótce wejdzie w nieaktywność i że w konsekwencji będzie można zastosować opłatę za utrzymanie.

7.2 Anulowanie konta.

Anulowanie konta w aplikacji Promos może nastąpić z różnych powodów, które dzielą się na trzy możliwe scenariusze, które, jak wyjaśniono poniżej, mogą wynikać z woli użytkownika do anulowania swojego konta lub z decyzji podjętych przez Promos wymagających anulowania konta użytkownika:

  • Promos zastrzega sobie prawo, według własnego uznania, do natychmiastowego zawieszenia jakiegokolwiek konta użytkownika, powiadamiając o takim zawieszeniu posiadacza konta za pośrednictwem adresu e-mail podanego podczas rejestracji konta, w przypadkach powtarzających się nieuczciwych działań konta użytkownika i/lub kont powiązanych z użytkownikiem, bez przyznawania okresu 15 dni na żądanie wymiany zgromadzonego salda. Jednakże, jako zasadę ogólną, Promos zatrzymuje prawo, według własnego uznania i w zależności od rodzaju naruszenia warunków, do czasowego lub trwałego zawieszenia konta użytkownika.
  • W przypadku przerwy lub zaprzestania świadczenia usługi przez Promos, konto użytkownika może podlegać anulowaniu i/lub zawieszeniu. W przypadku, gdy usługa zostanie przerwana tymczasowo lub zakończy się na stałe, Promos zastrzega sobie prawo do podjęcia niezbędnych działań, w tym między innymi anulowania lub zawieszenia kont użytkowników. Ta decyzja może się różnić w zależności od okoliczności i charakteru przerwania usługi. Użytkownicy zostaną odpowiednio powiadomieni o takich działaniach za pośrednictwem kanałów komunikacji podanych podczas rejestracji konta.
  • Jeśli Użytkownik anuluje swoje konto w PROMOS, będzie jego odpowiedzialnością zażądanie otrzymania zgromadzonego Salda (pod warunkiem minimum dziesięciu (10) euro zgromadzonego Salda i pozostałych warunków wymiany opisanych wcześniej) przed anulowaniem swojego konta.

W niefortunnym przypadku, gdy PROMOS musiałoby anulować konto Użytkownika z powodu naruszenia niniejszych warunków i określonych w KODEKSIE POSTĘPOWANIA I DOBRYCH PRAKTYK, lub z powodu zaprzestania świadczenia Usługi, Użytkownik zostanie powiadomiony na adres e-mail, który podał podczas rejestracji w PROMOS, informując go, że będzie miał okres piętnastu (15) dni kalendarzowych na żądanie wymiany zgromadzonego Salda (pod warunkiem minimum dziesięciu (10) euro zgromadzonego Salda i pozostałych warunków wymiany opisanych wcześniej).

8. WYŁĄCZENIE GWARANCJI I ODPOWIEDZIALNOŚCI

8.1 Funkcjonowanie Aplikacji i Strony Internetowej.

PROMOS świadczy swoje usługi i treści w sposób ciągły, wykorzystując wszystkie dostępne środki techniczne do wykonania tego świadczenia w sposób satysfakcjonujący. PROMOS może, gdy uzna to za stosowne, dokonywać korekt, ulepszeń lub modyfikacji informacji zawartych w Aplikacji i/lub Stronie Internetowej, w Usługach lub w Treściach bez powodowania jakichkolwiek roszczeń lub odszkodowań, ani nie implikuje to uznania jakiejkolwiek odpowiedzialności. PROMOS nie ponosi odpowiedzialności za szkody i straty wszelkiego rodzaju, które mogą wynikać z dostępności i ciągłości technicznej funkcjonowania Aplikacji i/lub Strony Internetowej.

8.2 Treść Aplikacji i Strony Internetowej.

W momencie, gdy PROMOS dowie się, że jakakolwiek Treść, pliki, informacje, reklamy, opinie, koncepcje i obrazy umieszczone w Aplikacji i/lub Stronie Internetowej są sprzeczne z prawem lub moralnością, dobrą wiarą lub porządkiem publicznym lub zawierają jakikolwiek rodzaj wirusa komputerowego lub podobnej rutyny oprogramowania, przystąpi do ich usunięcia.

PROMOS jest wyłączone z jakiejkolwiek odpowiedzialności za szkody i straty wszelkiego rodzaju, które mogą wynikać z przechwytywania i wykorzystywania przez osoby trzecie Treści, plików, informacji, reklam, opinii, koncepcji i obrazów dobrowolnie dostarczonych przez Użytkowników w Aplikacji i/lub Stronie Internetowej. W każdym przypadku PROMOS nie ponosi odpowiedzialności za Treści, pliki, informacje, reklamy, opinie, koncepcje i obrazy, które nie zależą od Aplikacji i/lub Strony Internetowej ani nie są zarządzane przez PROMOS.

PROMOS nie ponosi odpowiedzialności za niewłaściwe użycie Treści Aplikacji i/lub Strony Internetowej, będąc wyłączną odpowiedzialnością osoby, która do nich uzyskuje dostęp lub je wykorzystuje. Użytkownik zobowiązuje się do korzystania z Aplikacji i/lub Strony Internetowej oraz jej Usług zgodnie z Prawem, moralnością i ogólnie przyjętymi dobrymi obyczajami oraz porządkiem publicznym.

8.3 Ochrona Aplikacji i Strony Internetowej.

PROMOS przyjmuje różne środki bezpieczeństwa w celu ochrony Aplikacji i/lub Strony Internetowej oraz Treści przed atakami komputerowymi osób trzecich. Jednakże PROMOS nie może w pełni zagwarantować, że nieupoważnione osoby trzecie nie mogą uzyskać dostępu i poznać warunków, cech i okoliczności, w jakich Użytkownik uzyskuje dostęp do Aplikacji i/lub Strony Internetowej. W konsekwencji PROMOS nie będzie odpowiedzialne za szkody i straty, które mogą wynikać z takiego nieuprawnionego dostępu osób trzecich, gdy taki dostęp nie jest przypisywalny PROMOS lub gdy PROMOS przyjęło wszystkie istniejące i wymagane środki bezpieczeństwa zgodnie ze swoimi możliwościami technicznymi i działało starannie w celu uniknięcia takiego dostępu lub jego konsekwencji. PROMOS również nie będzie odpowiedzialne w przypadku, gdy taki nieupoważniony dostęp jest przypisywalny Użytkownikowi z jego winy lub zaniedbania.

8.4 Treści dostępne z Aplikacji i Strony Internetowej.

PROMOS nie ponosi odpowiedzialności za edycję, przegląd, cenzurę i weryfikację treści, plików, informacji, reklam, opinii, koncepcji i obrazów ze stron lub witryn internetowych, z którymi Użytkownik łączy się lub uzyskuje dostęp za pośrednictwem hiperłączy zawartych w Aplikacji i/lub Stronie Internetowej PROMOS.

PROMOS nie ponosi odpowiedzialności za żadne treści, pliki, informacje, reklamy, opinie, koncepcje i obrazy, które są emitowane, publikowane lub rozpowszechniane bezpośrednio i pośrednio za pośrednictwem Aplikacji i/lub Strony Internetowej, czy to poprzez linki, czy za pośrednictwem jakichkolwiek usług, które są powiązane lub związane z tą połączoną stroną internetową.

8.5 Produkty dostępne z Aplikacji i/lub Strony Internetowej.

PROMOS zapewni Użytkownikowi usługę pośrednictwa między naszymi Partnerami a Użytkownikiem. Dlatego PROMOS wyłącza swoją odpowiedzialność za usługi, towary lub produkty, które mogą być nabyte lub zakontraktowane w tych przypadkach, gdy proces zakupu odbywa się bezpośrednio w placówce lub na stronie internetowej osoby trzeciej. PROMOS nie gwarantuje w żadnym przypadku adekwatności oferowanych produktów, usług lub towarów, ani nie przyjmuje żadnej odpowiedzialności ani nie oferuje gwarancji żadnego rodzaju lub natury w związku z wykonaniem lub niewykonaniem zobowiązań, które odpowiadają Partnerom i/lub innym firmom tych produktów, usług lub towarów, w tym, choć nie wyłącznie, warunki dokonanych ofert. PROMOS jest całkowicie oddzielone od relacji, które mogą być nawiązane między Użytkownikami a Partnerami i/lub innymi firmami.

9. KODEKS POSTĘPOWANIA I DOBRYCH PRAKTYK

9.1 Przypadki nieuczciwego użycia.

Zgodnie z powyższymi postanowieniami, w przypadkach nieuczciwego użycia Aplikacji i/lub Strony Internetowej, PROMOS zastrzega sobie prawo do anulowania konta Użytkownika. W przypadku anulowania konta z powodu nieuczciwego użycia, niezależnie od kwoty zgromadzonego Cashbacku, PROMOS zastrzega sobie prawo do usunięcia całego zebranego Cashbacku i/lub wycofania możliwości przelewu nagród Cashback na jakiekolwiek konta bankowe nieuczciwych użytkowników. Tytułem informacyjnym przypadkami nieuczciwego użycia są następujące:

  • Korzystanie z kilku adresów e-mail lub kont przez tego samego Użytkownika w celu otrzymania pieniędzy z promocji związanych z promocją "zaproś przyjaciela".
  • Korzystanie z tego samego konta bankowego dla wielu kont użytkowników.
  • Korzystanie z kilku adresów e-mail lub kont z tego samego urządzenia telefonicznego.
  • Wysyłanie tego samego paragonu zakupu wielokrotnie.
  • Wielokrotne wysyłanie paragonów zakupu, gdzie ujawnia się, że produkty Kuponów, które zostały oznaczone przez Użytkownika, w rzeczywistości nie zostały zakupione, w celu oszustwa i uzyskania dodatkowych Cashbacków.
  • Wysyłanie tych samych paragonów zakupu z różnych kont w celu oszustwa i uzyskania dodatkowych zwrotów.
  • Manipulacja paragonami zakupu i/lub wysyłanie fałszywych paragonów zakupu.
  • Wysyłanie paragonów zakupu wielokrotnie poza okresem piętnastu (15) dni kalendarzowych od wydania paragonu zakupu
  • Przesyłanie obrazów lub jakiegokolwiek innego rodzaju nieodpowiednich treści na platformę PROMOS.
  • Wielokrotne skanowanie tego samego kodu kreskowego lub wielokrotne skanowanie niewłaściwego kodu kreskowego w odpowiedzi na różne żądania Promos App dotyczące skanowania kodów kreskowych określonych produktów w celu osiągnięcia korzyści, oszustwa i/lub uzyskania dodatkowych cashbacków.
  • Dostarczanie lub skanowanie paragonów, w których zakup nie został dokonany przez gospodarstwo domowe użytkownika, ale przez inne gospodarstwo domowe, i/lub wgrywanie losowych paragonów innych kupujących.
  • Nadmierne korzystanie z reklamacji do obsługi klienta lub żądań przeglądu odrzuconych roszczeń Cashback, a także nieuczciwych żądań przeglądu odrzuconych roszczeń, gdy nie dostarczono wymaganych dowodów, również uważa się za działalność nieuczciwą.

9.2 Zasady walidacji paragonów.

Aby spełnić normy walidacji, paragony zakupu muszą bez wyjątku spełniać następujące cechy:

  • Paragony zakupu muszą należeć do placówek znajdujących się na terytorium Polski. Te placówki będą odpowiadać tym oferowanym na liście supermarketów obecnej w Aplikacji i/lub Stronie Internetowej. Ta lista obejmuje: MERCADONA, CARREFOUR, CARREFOUR MARKET, CARREFOUR EXPRES, CARREFOUR BIO, SUPECO, DIA, DIA MARKET, DIA MAXI, LA PLAZA, DIA&GO, EROSKI, EROSKI CITY, EROSKI CENTER, FAMILIA, ALIPROX, APROP, ONDA, CAPRABO, ALCAMPO, ALCAMPO SUPER, ALCAMPO CITY, MI ALCAMPO, SIMPLY MARKET, HIPER SIMPLY, SIMPLY BASIC, SIMPLY CITY, SIMPLY STORE, HIPERCOR, EL CORTE INGLE, SUPERCOR, SUPERCOR EXPRE, OPENCOR, LIDL, CONSUM, CHARTER, COVIRAN, ALDI, ESCLAT, BON PREU, BON PREU RAPID, ORANGUTAN, CONDIS, CONDISLIFE, CONDIS EXPRESS, CONDIS TU SUPE, CONDIS SHOP, AHORRAMAS, GADIS, CLAUDIO, HIPERDINO, HIPERDINO EXPRESS, SUPER FROIZ, HIPER FROIZ, ALIMERKA, BM URBAN, BM COMPLET, SUPER AMARA, SUPERSOL, MAS, CASH&FRESH, MAS&GO, COALIMENT SALU, TRADY'S, COALIMENT, DON MARKET, SUPER CASH SUR, SUPERSUR, COMARKET FAMIL, MAS Y MAS, EL JAMON, MAXICO, SUMA, SUMA EXPRESS, PROXIM, LUPA, TELCO, UDACO, UNIDE, GAMA, MAXCOOP, LECLERC, SORLI, SORLINYAM, LA DESPENSA, CASH ECOFAMILI, LA DESPENSA EX, SUPER BONAREA, TU TREBOL, ALTEZA, LA HUCHA, ALTEZA EXPRESS, HIPERBER, CASHBER, SUPERBER, HIPER USERA, TU CASH, DIALPRIX, DICOST, DIALPRIX CENTRE, MINYMAS, MYM, SUPER PIEDRA, CASH PIEDRA, PROXI, MAS AHORRO, OPTIMA, PROSSIMA MARKE, ECONOMY CASH, VIDAL, KUUPS SUPER, SUPERCERCA, ROYFER SUPER i INNE. Ponadto PROMOS nie przyjmuje faktur ani dowodów dostawy zakupów online, z małych nieskorganizowanych sklepów osiedlowych i cash & carry.
  • Paragony zakupu muszą odpowiadać zakupom dokonanym w ciągu ostatnich 15 dni kalendarzowych od daty, w której są przesyłane do Aplikacji i/lub Strony Internetowej. Dlatego paragony zakupu muszą być wydane w ciągu piętnastu (15) dni kalendarzowych przed datą ich wysłania przez Aplikację i/lub Stronę Internetową. Te paragony, które nie spełniają tego wymogu, zostaną zakwalifikowane jako nieważne.
  • Paragony zakupu są osobiste i niezbywalne. Te paragony muszą odpowiadać zakupom osobistym dokonanym przez Użytkownika na własne potrzeby lub gospodarstwa domowego.
  • Zostaną zaakceptowane tylko 3 paragony zakupu wydane przez tę samą placówkę, na użytkownika i dzień.
  • Na paragonie zakupu musi pojawić się kompletna informacja o zakupionych produktach, suma zakupu, supermarket, data i godzina zakupu oraz kod identyfikacyjny paragonu. W przypadku paragonów zakupu o bardzo obszernej treści Aplikacja umożliwia wykonanie kilku zdjęć na paragon.
  • Manipulacja paragonami zakupu oraz robienie zdjęć lub wysyłanie zmodyfikowanych i/lub zmanipulowanych paragonów w jakikolwiek sposób jest zabronione.

10. WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA I PRZEMYSŁOWA

Wszystkie treści Aplikacji i/lub Strony Internetowej PROMOS, rozumiane jako takie, jedynie tytułem przykładu, teksty, fotografie, grafiki, obrazy, ikony, sekwencje poleceń (skrypty), znaki towarowe lub zarejestrowane znaki towarowe, technologia, oprogramowanie, linki i inne treści audiowizualne lub dźwiękowe, a także ich projekt graficzny i kody źródłowe, są własnością intelektualną i przemysłową PROMOS lub osób trzecich, bez możliwości uznania, że jakakolwiek z praw eksploatacji uznanych przez obowiązujące przepisy o własności intelektualnej została przeniesiona na Użytkownika.

Z wyjątkiem wyraźnego wskazania zabroniona jest wszelka reprodukcja, dystrybucja, publiczne przekazywanie lub przekształcanie ich w jakikolwiek sposób i za pomocą jakichkolwiek środków, co obejmuje, ale nie ogranicza się do środków elektronicznych, mechanicznych, fotokopii lub innych, bez pisemnej zgody PROMOS lub odpowiedniego posiadacza praw intelektualnych.

11. OCHRONA DANYCH

PROMOS, zgodnie z postanowieniami Ustawy Organicznej 3/2018 z 5 grudnia o Ochronie Danych Osobowych i gwarancji praw cyfrowych oraz Rozporządzenia (UE) 2016/679 Parlamentu Europejskiego i Rady z 27 kwietnia 2016 r., gwarantuje bezpieczeństwo i poufność danych, które nam przekazujesz, zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W tym sensie dane zostaną włączone do systemu przetwarzania będącego własnością PROMOS CUPONES DIGITALES S.L. Celem zbierania i przetwarzania danych osobowych Użytkownika jest identyfikacja, pomoc w zarządzaniu kontem i płatnościami odpowiadającymi Użytkownikowi. Wszystkie te cele są odpowiednio wyszczególnione w naszej Polityce Prywatności.

  • W każdym czasie Użytkownik może wykonywać swoje prawa do informacji, dostępu, sprzeciwu, sprostowania, usunięcia lub sprzeciwu, ograniczenia, przenoszenia, a także cofnąć swoją zgodę w każdym czasie, poprzez pisemne podpisane żądanie skierowane do: Promos Cupones digitales S.L. (zwanej dalej "PROMOS"), spółki z C.I.F. B88466040 z siedzibą przy Paseo de Castellana 179 Planta 1 Oficina C1, 28046 Madryt, Madryt; lub za pośrednictwem poczty elektronicznej skierowanej na dpd@promosapp.pl.

Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z Polityką Prywatności.

12. POWIADOMIENIA

12.1 E-maile.

PROMOS może wysyłać Użytkownikowi e-maile administracyjne i promocyjne (w tym newslettery). Może również wysyłać informacje o aktywności konta i zakupach, a także aktualizacje Aplikacji i/lub Strony Internetowej i usług lub inne oferty lub Kupony promocyjne. PROMOS może również wysyłać informacje o zakupach dokonanych przez Użytkownika.

Użytkownik może anulować otrzymywanie e-maili od PROMOS w każdym czasie, klikając link wypisania się z subskrypcji na końcu każdego e-maila lub używając Aplikacji w obszarze "Mój profil" -> "Dostosuj" -> "Prywatność i uprawnienia", wyłączając wysyłanie e-maili.

12.2 Powiadomienia Push.

Gdy Użytkownik wyraził zgodę podczas rejestracji w aplikacji, PROMOS może wysyłać powiadomienia push na jego urządzenia mobilne, w związku z ogólnymi ofertami lub Kuponami oraz ofertami lub Kuponami opartymi na lokalizacji, może również wysyłać informacje o aktywności konta i zakupach, a także aktualizacje naszej Aplikacji i usług.

Użytkownik może wyłączyć promocyjne powiadomienia push w każdym czasie, w obszarze "Mój profil" -> "Dostosuj" -> "Prywatność i uprawnienia", zmieniając preferencje na swoim urządzeniu mobilnym.

13. CESJA

Użytkownik nie będzie mógł przenieść swoich praw i obowiązków wynikających z niniejszych Ogólnych Warunków Użytkowania bez uprzedniej pisemnej zgody PROMOS.

14. PRAWO WŁAŚCIWE I JURYSDYKCJA

Niniejsze Warunki będą regulowane prawem polskim, które będzie mieć zastosowanie w zakresie nieuregulowanym w nich w zakresie interpretacji, ważności i wykonania.

W przypadku powstania jakiegokolwiek rodzaju rozbieżności lub reklamacji między stronami w związku z wykonaniem lub treścią niniejszych Warunków Korzystania, strony zgadzają się poddać rozstrzygnięcie poruszonej kwestii właściwym Sądom i Trybunałom w Madrycie zgodnie z obowiązującym prawem.

15. ZMIANY I MODYFIKACJE WARUNKÓW

PROMOS zastrzega sobie prawo do modyfikacji w każdym czasie niniejszych Ogólnych Warunków Korzystania, a także wszelkich innych warunków ogólnych lub szczególnych, które mają zastosowanie.

Komunikacja o tych możliwych modyfikacjach zostanie dokonana za pośrednictwem Aplikacji i/lub Strony Internetowej PROMOS. Jeśli Użytkownik nadal korzysta z usługi, będziemy rozumieć, że zaakceptował nowe warunki. W przeciwnym razie Użytkownik może anulować swoje konto w PROMOS. Unieważnienie którejkolwiek z tych klauzul lub ich części nie pociągnie za sobą całkowitego unieważnienia niniejszych warunków.

W przypadku, gdy nastąpi działanie regulacyjne, środek prawny lub administracyjny, który, w rozsądnej ocenie PROMOS, zabrania, znacząco ogranicza lub czyni komercyjnie niemożliwym świadczenie Usług będących przedmiotem niniejszych Warunków, PROMOS będzie uprawnione do:

  • Modyfikacji Usług lub warunków i klauzul niniejszych Warunków w celu dostosowania się do nowej sytuacji.
  • Anulowania konta Użytkownika.

W przypadku, gdy nastąpią modyfikacje Usługi, a użytkownik nie wyrazi pisemnie sprzeciwu wobec tych zmian i będzie nadal korzystał z Usługi, będzie się uważać, że zaakceptował nowe warunki.

PROMOS zastrzega sobie prawo do zawieszenia, przerwania lub zaprzestania działania Aplikacji i Strony Internetowej w dowolnym czasie.

Informacje prawne

Polityka prywatnościRegulaminWarunki poleceńPolityka plików cookie

Dołącz

Get it on Google PlayDownload on the App Store

Copyright PROMOS © 2025