Rozpoczęcie pracy z PROMOS
Jak zarejestrować się w PROMOS?
To bardzo proste! Pobierz aplikację za darmo ze sklepu iOS lub Android i utwórz konto przy użyciu swojego e-maila lub przez Google lub Facebook connect.
Jakie dane wymaga PROMOS?
Jedyne dane, których potrzebujemy, abyś mógł być użytkownikiem PROMOS, to Twój adres e-mail, jest to jedyne pole rejestracji, które jest obowiązkowe. Ponadto, aby korzystać z promocji PROMOS, musisz zezwolić PROMOS na dostęp do kamery swojego urządzenia.
Czy mogę mieć więcej niż jedno konto PROMOS?
Nie jest dozwolone używanie wielu kont przez tę samą osobę. Pamiętaj, że aby wypłacić zgromadzony cashback, zostanie zaakceptowane tylko jedno polskie konto bankowe na użytkownika.
Oszczędzanie z PROMOS
Jak działa aplikacja PROMOS?
- Odkryj PROMOCJE w aplikacji.
- Przeczytaj szczegóły promocji. Tam znajdziesz wszystkie specyfikacje: daty, markę, rozmiar, odmianę itp.
- Dodaj do swojej listy wszystkie PROMOCJE, które zamierzasz kupić.
- Kup PROMOCJE w dowolnym supermarkecie.
- Za pomocą aplikacji zeskanuj paragon zakupów.
- Gotowe! Twoja nagroda zostanie przyznana w ciągu 48 godzin.
Gdzie mogę skorzystać z promocji w PROMOS?
W każdej sieci supermarketów na terenie Polski. Zakupy online, w małych sklepach osiedlowych oraz w hurtowniach cash & carry są wykluczone.
Skąd mam pewność, że kupuję właściwy produkt?
Przeczytaj szczegóły promocji w sekcji "Promocje" lub w tej samej sekcji klikając na promocję, otwierając szczegółowe informacje o promocji. Tam znajdziesz wszystkie specyfikacje: markę, rozmiar, odmianę itp.
Czy mogę uczestniczyć w dwóch lub więcej promocjach z tym samym paragonem?
Tak, jeśli na Twoim paragonie znajduje się więcej niż jeden produkt, który jednocześnie jest objęty promocją w PROMOS, możesz skorzystać ze wszystkich promocji jednocześnie, skanując paragon tylko raz.
Czy mogę otrzymać więcej cashbacku kupując więcej niż 1 sztukę tej samej promocji?
To zależy od każdej promocji. Przeczytaj szczegóły promocji. Tam znajdziesz wszystkie specyfikacje: limit sztuk na paragon, limit maksymalnych sztuk na użytkownika, całkowita liczba sztuk w promocji...
Czy mogę udostępniać swoje paragony innym użytkownikom PROMOS?
Każdy paragon może być użyty tylko raz! Jeśli ten sam paragon zostanie wysłany przez kilku użytkowników, tylko pierwszy użytkownik, który go wysłał, otrzyma pieniądze.
Co zrobić, jeśli kupiłem produkt objęty promocją, ale PROMOS nie akceptuje mojego paragonu?
W przypadku, gdy PROMOS prawidłowo przetworzy paragon, ale nie zatwierdzi uczestnictwa w promocji i odrzuci dostarczony paragon, użytkownik może skontaktować się z info@promosapp.pl w ciągu 15 dni kalendarzowych od zakupu promowanego produktu, dołączając paragon w wiadomości e-mail.
Skanowanie paragonów
Jak mam skanować paragon za pomocą aplikacji PROMOS?
Bardzo prosto:
- Wybierz PROMOCJE, które kupiłeś
(nie zapomnij wybrać wszystkich PROMOCJI, które masz na paragonie).
- Naciśnij przycisk
aby zeskanować.
- Użyj ciemnego tła i trzymaj telefon równolegle do paragonu.
- Po rozpoczęciu skanowania trzymaj kamerę nieruchomo przez kilka sekund.
- Gdy paragon jest długi, będziesz musiał wykonać kilka skanów.
- Po zakończeniu skanowania ponownie wybierz wszystkie PROMOCJE, które są na Twoim paragonie.
- Aby wysłać zeskanowany paragon, naciśnij "Użyj PROMOCJI"
- Gotowe! Twoja nagroda zostanie przyznana w ciągu 48 godzin.
Co zrobić, jeśli paragon jest tak długi, że nie mieści się na jednym ekranie?
Gdy paragon jest długi, będziesz musiał wykonać kilka skanów. Wykonaj pierwszy skan, następnie przewiń w dół do ostatniego zeskanowanego produktu. Po jego znalezieniu trzymaj kamerę nieruchomo. Wykonaj tyle skanów, ile potrzeba, aby uchwycić cały paragon.
Jakie paragony mogę przesłać do aplikacji PROMOS?
Paragony z osobistych zakupów z głównych sieci supermarketów z ostatnich 15 dni (ograniczone do 3 paragonów na użytkownika dziennie). Paragon musi być w dobrym stanie i zawierać podczas skanowania nazwę supermarketu, produkty, sumę i datę zakupu.
Kiedy muszę zeskanować swoje paragony?
Dopóki promocja w PROMOS jest aktywna. Dla każdego produktu określona jest data rozpoczęcia i zakończenia promocji. Paragon nie może być starszy niż 15 dni kalendarzowych od zakupu promowanego produktu. Zalecamy skanowanie paragonu zaraz po dokonaniu zakupu. W ten sposób nie zapomnisz i unikniesz wyczerpania zapasów promocyjnych. Następnie zachowaj paragon na wypadek, gdybyśmy potrzebowali go w innym momencie.
Ile czasu zajmuje przetworzenie mojego paragonu?
Paragony, które zostały dobrze sfotografowane, są potwierdzane w ciągu około 24 godzin. Paragony wymagające ręcznego sprawdzenia mogą być przetwarzane przez około 48 godzin.
Ile paragonów mogę przesłać jednocześnie?
System może rozpoznać tylko jeden paragon na raz. Skanuj każdy paragon osobno, jeden po drugim.
Czy mogę przesłać ten sam paragon dla innej PROMOCJI?
Paragon można przesłać tylko raz. Musisz wybrać wszystkie PROMOCJE, które masz na paragonie przed skanowaniem.
W jakim stanie znajduje się mój paragon?
Możesz to zobaczyć w sekcji "Moje Saldo". Twój paragon może być w dwóch stanach: -Oczekujący. Pamiętaj, że proces zatwierdzania może potrwać do 48 godzin. -Potwierdzony/Odrzucony. Jeśli paragon został zatwierdzony, zobaczysz cashback w portfelu wirtualnym. Jeśli został odrzucony, może to wynikać z różnych powodów. W tej samej sekcji "Moje Saldo" znajdziesz szczegóły odrzucenia, klikając na żądaną promocję.
Wypłata z PROMOS!
Jak mogę wymienić zgromadzone saldo wirtualne na gotówkę?
W sekcji "Moje Saldo" masz portfel wirtualny, w którym gromadzisz saldo z udziału w promocjach. Po osiągnięciu minimalnego salda 40 zł będziesz mógł przelać je na konto bankowe. Przelewy realizujemy wyłącznie na terenie Polski.
Czy muszę wypłacać swoje saldo za każdym razem, gdy zgromadzę 40 zł?
Nie jest to konieczne, możesz gromadzić saldo. Pamiętaj tylko, że aby je wypłacić, musisz zgromadzić wielokrotności 40 zł. Jeśli zgromadzisz 60 zł, możesz wypłacić 40 zł; jeśli 80 zł, możesz wypłacić 80 zł.